Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Tuesday, May 17, 2011

cantik, besar tapi, erm,,,

assalammualikum and salam sejahtera to all reader

hurm kalau kowrang masih ingat yang hari tu aku ad stay kat pusat pemerintahan negara alah putrajaya 2, memandangkan aku stay agak lama, so semua polosok aku g, dengan berbekalkan keyakinan, keazaman, dan ketrampilan, so aku pon pusing satu putrajaya, dengan moto kapcai Ex5 bernombor pendaftaran JFH 3941 keh3,, kene mention k nie??

macam2 tanda keiluminatian aku tengok, dari batang konkrit terpacak sehingga ke mata satu alah yang kat PICC 2, (putrajaya international covention center) x kan yang 2 kowrang x tau, hurm dalam dok pusing2 ad sowrang uncle tanya dik jalan nak g masjid mana??(masjid putra) aku baru main ronde2 so aku jawab dok tau boh, pastu aku follow die je, sebab aku pon nak p sana keh3,,,

hah ini ar mesjid yang di gembar gembur kan semua pihak,,,=)


bila dah sampai, aku cari ar parking, awat semua parking kereta. x ad moto k siot ar,,,argh aku gan selamba parking kat sebelah mercedis mata belalang, tempat vip kot hah lantak hampa ar, pastu aku tengok gelagat manusia macam x pernah tengok mesjid, hurm, ambik gamba bagai2 ar, solat sunat 2 rakaat tak jugak, hurm pelik2,,

kalau yang amek gamba muke makan chesse gn hambuger x pe gak, tapi muke makan belacan gan budu serta tempe hurm hampeh, pakai pakaian macam nak g Alamanda cait, pastu sibuk nak pakai jubah, grrr manusia2,,,

bila azan berkumandang aku ingat jemaah penuh macam kat masjidil Haram, tapi sebaliknya haram keh3,,
satu saff pon x penuh, ingatkan boleh jumpe dengan pemimpin2 negara berjemaah sekali, hurm tinggal impian je ar,

masjid besar2 untuk tarik pelancong je kot, bukan tarik orang berjemaah hurm,,,,

hurm sampai sini sajalah aku nak menaip, jumpa lain kali ok, ilalliqa'

No comments:

Post a Comment