Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, May 14, 2011

seriyes tak ad,,,

assalammualaikum dan salam sejahtera,,

hurm agak lama aku tak update blog nie, almaklumlah, cuti semesta, banyak sangat aktiviti yang nak di buat nasib baik x bersawang blog nie keh3,,,   kali nie aku x tau nak cerita pasal apa, hurm pasal FC Barcelona jadi champion la liga hurm tidak, Red giant kene ratah Red warrior mungkin tidak tapi nak cerita pasal apa plak??

hurm,,,aku nak share benda yang aku x puas hati, semalam aku berangkat k pusat pemerintahan negara alah yang banyak unsur2 iluminaty 2 alah apa nama die alah yang ada yang 2 ar,, hah Putrajaya (saje wt2 x tau)
aku naik bas pkol 230pm, tapi bas tu gerak 228pm x cukup ag 2 minit, tipu siot,, argh aku bukan nak cerita pasal masa tapi masalh lagi besar dari itu,,,


hah nie ar tempat yang aku tuju, agak2 bile plak aku nak masuk jadi pentadbir keh3,,,

masalah apa sebenarnya??

hah ini ad bende yang aku hangin tahap dewa, apa taknya, dalam perjalanan jam menunjukan 4++pm ar yang penting dah masuk asar, so driver 2 pon singah ar hentian ap tah, memang kecik, cume ad garai 2 k 3 ketul dan tandas aja, Apa hanya itu sahaja??

aku punya ar hairan, tandas bukan main lagi lawa and bersih tapi x ad surau WTF (jangan ingat aku mencarut, it stand for what the funny ok) mangai, surau x dak, biar betik dowh, seriyes aku x tipu, x ad surau. nie yang aku nak wat aduan kat Aduan Rakyat kat Tv3 nie,, tapi aku nak lapor kat sapa karam sing walia dah x ad,,

cube ko bayangkan, tandas punya lah lawa siap berjubin, yang basuh nak jaga kebersihan ada jadual, tapi surau tempat solat x ad, mangai, nampaknya tandas lagi penting dari surau kat tempat tu, seriyes aku pelih dan hairan bin ajaib,,, ish3 dah jadi apa gan Malaysia laa nie. nie yang aku CINTAKAN malaysia,,,,

papepon aku selamat sampai kat pusat pentadbiran Malaysia, past nie ad meeting gn Dato sri Najib sat nak bincang pasal jentera PRU akan datang keh3,,,,,(nampak beno nipunya)
 seriously ar, aku masih berbuku dengan tempat yang bas singgah just cme ad tandas, ngek betol ar,,,

hah aku dah x ad idea nak tulis ap, so sampai disini saja owkey,,,

p/s transit kat putrajaya before g tempat Practikal, kpd rakan2 yang wat Practikal, semugha bermoga-moga,,

No comments:

Post a Comment