Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Tuesday, April 19, 2011

1st paper,,,,


Assalamualaikum dan salam salam,,,,

Ok hari ini merupakan 1st day aku punyer exam pepper. Tak sepeti biasa aku bangun begitu awal, sebelum lalat  bangun aku dah bangun yeah, aku kalahkan lalat!!!! Pagi2 ag mak aku dah call, cakap buat yang terbaik, baca soalan betol2, jawab apa yang ditanya. Pastu mak aku Tanya dah ngaji blom??? Tettttttt hahaha

Aku menaiki kenderaan rasmiku menuju dewan perperiksaan penuh bergaya, naseb baek x ad red carpet, kalu x fuh comfom ramai nak amek gambo gn aku hahaha,,,, tengok2 budak2 nie dok sibuk lagi bace note padahal dah lama masa free nak stdy (budjet giler)

Aku pon melangkah ke dalam dewan berbekalkan pen biru sebatang, merah sebatang, hitam sebatang, ape plak main batang2 nie ishh,,, hah dah jumpa meje aku duduk, apasal duduk kat meje plak kerusi ar Lol,,,
Bile pengawas peperiksaan kate boleh mule aku memulakan dengan basmalah sebelum jawab pergh!!! Cume berape soalan jew aku tengok, hurm x ad cabaran nak buat. Aku stdy bagai nak rak tapi cume 2 die bagi hurm. Aku menjawab penuh khusyuk dan tawaduk seakan2 mendegar khutbah hari jumaat macam sekali. Setelah 20 minute aku dah siap,,, ish awal giler siap

Di sebabkan x boleh kuar sebelum 30 minute aku pon tido dengan selesanya, harap2 dapat ar mempi yang mengujakan. Khorr, khirrr huis siap berdengkur, sori x perasan. X pasal2 pengawas 2 kejut aku shutsss orang lain nak jawab soalan bukan nak dengar kamu berdengkur!!!!

ZZZzzzzz naseb baek x mimpi tu.....

Gurlp malunyer, air liur jangn cerita ar, nasib baik x kene kertas jawapan, kalau x abest. Alamak dah terlepas nak keluar, tinggal 29.55 minute je tinggal ar aku x buleh kuar dari dewan exam!!!!! Ish buang mase tunggu lame2 kat dalam dewan. Dah x ad soalan nak jawab pon aduh…..

Hah ape lagi aku pon phsyco budak2 yang menagih jawapan dari aku. Hahah padan muke sape suruh x stdy sebelom finale, pastu nak meniru plak, banyak cantik!!!
Hurm akhirnya aku dapat keluar dari dewan exam dengan selamat dan jayanya.
 Alhamdulillah satu subjek dah boleh A dalam tangan. Inilah berkat ngulo aku hahaha

hah x dapat jawab padan muke!!!

p/s semua cerita itu adalah imiginasi sahaja bukan reality, yang reality sebaliknya. Lagi satu hari nie aku x dengar ladam kuda dalam dewan periksa, satu pencapaian yang bagus dari para pengawas wanita!!!! 

3 comments:

  1. aaa... terbaik la kemal.. dekan lagi la sem nie..

    ReplyDelete
  2. kire ko la yg bedengkur ari 2...owh....hebat....(mke kagum)...fuyooohhhhh

    ReplyDelete
  3. Syuk;aminnnnn
    moo moo; hahaha tp aku x ganggu ko an, siap bagi aspirasi an kah3,,,

    ReplyDelete