Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, April 16, 2011

mood exam

assalammualaikum dan salam kedewasaan,,,,,,

sebenarnya aku x ad mood nak stdy sebab, tah, anep kate (bakal classrep next sem) libry x cukup oksigen sebab ramai dengan orang hurm betol k?? mungkin kot, sebab selalu libry lengang boleh maen futsal lagi, tapi hari nie penuh sampai aku nak toleh belakang terbelaga dengan kepala orang (macam kat concert jom heboh)

argh kenapa ramai sangat orang kat libry nie!!!!!!

aku tension!!!!

x boleh fokus macam nie, libry selalu tempat yang harmoni untuk study bahkan lagi selese nak berdating (woi haram berdating2). kenapa hal ini berlaku. seingat aku sebelum sem nie, time nak finale, x lah sesak samapai macam nie, nak bernafas pon susah beb!!!!

lepas ni aku nak request kat NC suruh memperbesarkan Perpustakaan Sultanah Nur Zahirah nie, tambah ag 3 tinggkat termasuk tempat parking bertingkat. baru selesa siket nak stdy kat libry. aku bayor yuran mahal2 macam nie aku dapat. huh membazir aja aku pinjam ptptu kalau x di manfaatkan kan,,,,

kalau sebelum nie, nak exam x lah sesak sangat kenapa laa nie sesak bebenor??

ini kemungkinan yang menjelma dari kotak pemikiran aku theory aku ar,,,,

1. budak2 1st year kuat sangat stdy kot, sebab dulu mase aku 1st year boleh kate lengang je libry

2. di sebabkan pilihanraya sarawak yang menjelang tiba, ada kene mengena k???

3. mungkin dieorang nak score giler2 tok finale sebab carry mark teruk hahahaha (macam kene kat aku je)

4. baru berjinak2 dengan dunia kemaksiatan, apasal plak?? yelah banyak je aku tengok bebudak bercouple date kat libry, patot ar libry panas wlau aircond kuat!!!

5. harga minyak naik lagi!!!

6.budak2 nie dok sibuk nak siapkan assigment dan lab report yang tertangguh, yelah semeste nie kan pendek

7. mungkin kerana slogan rakyat didahulukan pencapaian di utamakan kot,,,

argh banyak sanagt aku melalut aku nak study ar, bukan nak wat entry panjang lebar!!!!!!!

1 comment:

  1. sbb kt library itenet laju,,,leh la update blog,,,,hahaha,,
    tambahan pula,,,libry penuh sbb ramai org nak update blog,facbook dan youtube,,,huahua

    ReplyDelete