Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Monday, February 14, 2011

sedih n sugul,,,,

assalamualaikum,,,,

kali nia aku x nak mengarut ape2, cume aku rase beberapa hari lepas nie agak sugul macam2 mende berlaku kat aku,,,ujian hidup ar katakan,,,

mule2 dah ar nak kne attend makmal yang kene stay hampir 3 hari kat makmal, pergh dah macam join budak2 tablig plak kluar 3 hari(insya-Allah2 3 hari) hurm nak wt macam mane dah dalam kandungan pelajaran kene ikut ar, dah ar time 2 ad test plak, aduh bace bagai nak rak, jawab ngok ngek jugak, hurm ujian2,,,

sebelum test belum2 dah down sebab tempat aku mohon wat LI or practical kene tolak last2 minute, hurm menggelabah giler dok nak cari tempat baru, nasib baik ar ad Mr. Adam, terbaek dewh, thank bro,,,

dok dalam lab,tetiba dapat call dari member baek (Gereh), ingatkan nak ajak maen ftsal k ape, sebab die nie kaki futsal, aish ngarut ape nak ajak maen ftsal time aku x cuti nie, ish,,,
tetiba mulut ku seakan-akan terkunci seakan2 ad gam uhu atau cap gajah kat bibir,,,,
mane taknya member ku call nak infom yang member sek.aku (mohd syafiq bin kusnin) meninggal dunia  beb pergh, macam2 x percaya, macam baru semalam jew rasenye aku maen ftsal dgan die, tetiba die telah pergi menemui-Nya begitu awal,,,

untuk mendapat kepastian aku pon call sowrang ag membe nak pastikan berita 2, pergh memang betul, siap comfom ag dewh?? sedey sey, semoga Allah mencucuri rahmat terhadapnya, moga2 die d tempatkan dalam golongan orang beriman~amin
yelah idup mati jodoh pertemuan di tangan Allah, so terima dengan hati terbuka je lah nak buat macam mana, Allah lagi menyanyanginya,,,

macam2 kengan aku dengan die, walaupon cume 3 tahun rapat dari form 1-3, macam-macam kite orang buat bersama dewh,,, g kelas bersama, makan bersama, beriadah bersama, g surau bersama,, banyak pengalaman dengan die,



arwah berbaju hijau helmet putih,,,,,



~dalam kenangan


semoga ruhnya di cucuri rahmat dan di tempatkan dalam golongan orang beriman insya-Allah


sama-samalah iklaskan hati mensedekahkan al-fatihah kepada arwah,,,,

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. takziah...hmmm...arwah sekolah dato ea dulu?knp aku mcm tak kenal ea??

    btw..meninggal sebb ape weh?

    ReplyDelete
  3. yup zikri wei, lpas form 3 arwah pindah dah,,,
    accident,,,,

    ReplyDelete