Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, February 12, 2011

investment yang mantop!!!!

assalammualaikum,,,,

kali nie aku nak cerita pasal blog plok, bukan goblok tau, sebut betul2 blog, B  L O G
apasl mekeme2 nie dok sibuk tulis blog,,,,hurm nak dapat perhatian k?? or publisiti sahaja,,
aku memula memang dari awal nak buat pasal entry nie, tapi x tau ar apasal malas giler, x ad idea kot, budjet gler macam nak buat novel pulak x ad idea hahaha, aku buat pasal nie sebab arie 2 aku ada baca blog membe aku nie http://ghaziclump.blogspot.com/, pasal blog juga so ku pon bersemagat nak tulis pasal nie,,,


kalau ko tengok blog2 yang ramai follower die blog berbentuk macam nea,, yang lucah eh lucu, yang dok sibuk bergosip, pasal dunia hiburan, pasal sport ar, pasal itu ar pasal ini ar, macam2 pasal ar, cube korang tengok blog yang berunsurkan pasal agama2 plok, aku tengok beberapa kerat aja aku tengok, aduh betulkan orang zaman sekarang lebih menumpukan kepada hal2 dunia berbanding gan hal2 agama

alah samajalah dengan kuliah2 yang ada kat surau2 gan mesjid cume beberapa kerat je yang nak singgah tengok dan dengar tok imam, tok bilal an pengerusi jew, kadang2 imam deman tinggal ar 2 hahaha. tapi kalau ad konsert yang kene bayor beratus2 ringgit buleh pulak datang?? x pelik k?? mende yang free x nak datang tapi mende yang melalaikan biarpon kene bayor nak datang, siap merungut lagi bile x dapat nak bli tiket!!

dahsyat2 betol manusia zaman laa nie,,,
orang lagi suka menjadikan artis yang apetah 2 die punya pembawakan, bukan alim ulama yang sepatotnya menjadi panduan die, oh patut ar zaman sekarang nie orang dokdrss upmacam artis,,, ape nanti kat akhirat nak mintak safaat kat artis2 2 k?? eh jauh pulak aku melalut pasal nie ok2balek semula pasal blog tadi,,,

sumua orang tau ape yang kite lakukan akan di tanya kelak kat akhirat,
kemanakah usia mudamu di habiskan??
kemana hartamu di belanjakan??
bagaimana blog anda gunakan?? betol k?? hahaha, lah kate semua di persoalkan so,,,,
hah,nape terasa, rilex2 ad masa ag beb, moh kte samae2 berubah untuk hari pembalasan

cube bayangkan ada orang dapat satu ilmu dari blog korang pastu die amalkan, pergh dalam diam kodapat pahala beb, argh kan best, macam investment untuk akhirat pulok, agh kan senag macam 2,,,,,

No comments:

Post a Comment