Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Wednesday, February 9, 2011

mereka dan stokin,,,,

assalamualaikum,,,,

hari ini saya nak berJoyah siket, urm pasal ape agaknye eak??

hah tau ape bende nie?? 
nie lah name jawe die sock orang kg aku panggil mende nie macam 2 ar,,,
tapi kalau dalam bahasa 1 malaysia ape stokin kan(betuk k speling aku 2)


apasal tetibe aja nak cerita pasal stokin plak??ada kene mengena dengan proses penggulingan peminpinan rejim mubarak kat mesir k?? 
k aku ade jual stokin nak cri duit poket?? 
grrrr, mane ad pape saje nak cerita pasal bende nie

dulu kalau mase sek x pakai stokin kene cubit gn cg beb, time sek agame bkan smka ea, sek agame kat johor 2 time budak2 negeri lain maen2 kte orang kt johor ad kelas agame tau petang(bangga plak)
argh 2 citer dulu tapi dulu aku panas giler tgok bdak pompuan  pakai stokin yang warne2 pelangi dalam 1 pasang pergh macam sesumpah ku tengok, mane x nyer, pakai kain saje je di singkatkan, seluar di lipat2 nak tunjuk stokin sekilo rm5 hahaha,,,


Mat Jenin Ke Hutan Bawak Nasi Kerabu,,,, kecik2 nak hafal warna pelangi macam nie ar, argh tengok sume warne ad,,,

dulu time kat matrik ad membe perempuan aku cakap kat aku ad budak tegor die sebab x pakai stokin, aku gelak besar time 2, hahaha
mana tak nya x pakai stokin pon kene tegur, bukan calang2 yang tegur budak KARISMA beb,,
skrang baru aku terfikir kenepa die kene tegur,,

aku nak tanya aurat wanita mane??
adakah kaki tidak masuk aurat wanita??
perlukah kaki di tutup dengan stokin??

hah sekarang baru kau orang tau betapa pentingnya industri stokin dunia beb, kalau x ad stokin buleh kate susah juge perempuan2 nak menjaga aurat die eak,,,,
tapi sekarang berape ramai perempuan yang menutup aurat mereka dengan betol
ada yang x sedar dalam berpakaian die berbogel!!!!
hurm ape nak jadi aku pon xtau

dulu mase sekolah pendidikan Islam dapat A, tapi apasal x di aplikasikan ea
lah blajo kan cume nak dpt score je dalam exam???, betol dop,
nie lah kalau belajar berorientasikan exam!!!!
sape yang memperkenalkan sistem ini?? 
x kan x tau paham2 sendiri sajalah


P/s; majukanlah industri stokin kita agar di pandang dunia

moral of the entry, tutup aurat bior sempurna,,,,=) 

4 comments:

  1. kalo stokin tangan ape cer lak ka ???

    ReplyDelete
  2. ghazipasha:ye ke dahsyat thp cmtu skali dak2 karisma? tp nk gtw timbln karisma ykembau 2 skg kt utem.Mantop tol dua ekoq nu.
    mrSmile : stoking(ejaan mse ak skola) tgn 2 sme la gk ntok cover aorat. tp ak pcye ywrna wrni 2 lbih pd sukekn perhatian dan nk rse diri 2 comey. 2 ypki 2.

    ReplyDelete
  3. Salam. Subhanallah, very like this post, hehe.

    ReplyDelete
  4. syeikh al gorib,,,heeee, terima kasih kerana sudi membace n mengkomen,,

    ReplyDelete