Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Monday, February 21, 2011

MPP oh MPP

assalammualaikum,,,,

mood pilahan raya kampus yang sugul dan mugul....

tahun nie tahun ke-2 aku kat u, so dah tau ar siket2 pasal pentadbiran u yang x kemana 2, x tau ar kalau teory aku x betol, budak baru belajar lah katakan

ok, aku x tau nak cerita macam mane eak pasal PRK kali nie, memang comfom giler x best, (adakah gaya bahasa aku x melambangkan budak dapat A tok Bahasa 1 Malaysai dalam spm??) 
ok hari tu aku boleh plak terlibat dengan penamaan calon, 
aku ingat meriah giler macam politik kat luar, ye ar nak hanta borang pencalonan siap bawak beribu2 penyokong, siap pucuk pimpinan datang nak bagi suport, pelik2, agak2 sape wat keje die kat pejabat eak, pastu ade gocoh2 siket, baru politik jalanan hahaha,,,,

kat u, mase hanto borang pencalonan cme 4 k 5 orang je yang terlibat, calon, pencadang, penyokong pencadang,, cume 2 jew, x meriah langsung
nak d jadikan cerita, ad sorang calon muslimah nie, pergh tudung labuh 2 kene bantah gan pesaing die, aduh kesian siot, tapi muke die tenang je aku tengok, macam x ad pape pon,,,
mungkin ini salah satu kospirasi zionis menjatuhkan islam, eh ad kene mengene k??
padahal kat u je pon grrr

lagi boring bile dah ade budak yang dah menang tanpa bertanding, mangai ini satu susunan strategi yang mantop, dalam beribu2 student, x kan x ad yang nak lead budak2 nie, aku pon x tau,,,,
lagi best bile dapat tahu mereke2 nie set2 pengikut aliran kanan argh ape 2, alah yang dok set2 pentadbiran nak dieorang naik biar senang nak kene cucuk hidung gan die ar, 2 pon x tau,,,,

PRK kali nie memang x best, sebab aku tengok dari dieorang nie banyak dari 1st year, bukan nak merendahkan dieorang tapi, adoi susah nak kabo, guane, kalau dieorang bagus, so bagus ar, tapi kalau tetttt, tetttt ar jawabnyer,,,cbe korang bayangkan budak 1st year yang lead, dah ar baru setahun jagung kat u,kalau bekas dip x ap gak, nie siap dip 1st year, adoi, x tau nak cakap macam nea,, grrr makin senang ar pihak admin nak memperkudakan dieorang,,

tadi aku ad berkumpul dengan dieorang yang nak jd MPP (jadi wakil calon) adoi macam nie ke orang yang nak lead satu organisasi yang besar, macam2 bende yang x patot aku tau ish2,,,
malu2, 

argh aku dah penat menaip nie, rasenyer sampai kat sine jew kot ku nak bagi tau, padahal ad banyak lagi nie,  

kalau hubungan dengan Allah dah x jage macam mane nak jage hubungan dengan orang yang di bawahan???
renung2 kan dan selamat beramal,,,,,

1 comment:

  1. ghazipasha:makanya kamu kenalah bertanding. kebenaran perlukan kuasa untuk dikibarkan panjinya.

    ReplyDelete