Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, February 5, 2011

kubur 1 malaysia???

assalammualaikum,,,,

hari nie aku balek dari kg k u tonggak jaya, x pernah2 aku naek bas pagi, pergh bosan giler siot, 2 lah nak sangat balek pastu x bli tiket awal2, tiket dah abest membebel haram. rase penat giler naek bas d siang hari, biase naik bas malam, naik2 terus tido terjaga dah sampai tapi naik bas siang celik mate dop sampai2 ag pergh giler bengang,,,,


yang pelik 2, aku dari Jb berjam-jam jalan ku tengok aih simpang k Pontian biar betol??, x kan dreber 2 main2 pusing je dari tadi siot ar, ku dah penat nie. sekali pontian rompin daa bukan pontian johor hahaha


hah tegok 2 ad name pontian an?? 

selalu kalau balik malam x nampak ape2, paling2 mimpi2 indah je haha,,, td macam-macam ku tengok tapi paling ku x percaya bile lalu satu tempat 2 kalau x silap Sg. Puteri atas siket, bende ar name tempat 2,,, mule2 aku nampak kubur bertiang nisan 2, lepas 2 x lama pulak ad kubur ag, kawasan 2 agak semak samun ar,tapi  kalau lembu megawan nampak ag ar,,,bile sampai satu tmpat aku nampak kubur cina, depan siket ad kubur bernisan 2 sebelah die ad kubur yang ad tanda salib pulah, sudah kubur satu Malaysia ap nie?? nasib baik ku x sempat nak kuarkan DSLR ku nak amek gambo sebagai bahan bukti,,,, menarik giler tempat 2, nanti2 ad mase ku nak siasat ar tempat 2, misteri beb, sape x teruja

hah apasal ku buleh update blog dari buat lab report gn assigment nie siot ar,,,,, siapakah patot d persalahkan nie??? jawapanya diri sendri lol,,,

No comments:

Post a Comment