Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Tuesday, March 22, 2011

bukak mate!!

assalammualaikum,,,,,

latar tempat: medan kuliah 10
latar masa: dalam pkol 8.++ pg ar
tema: kehidupan manusia

sinopsis

hari itu, saya bersama2 dengan rakan seangkatan dok khusuk dengar lectre dri sorang Dr. yang stylo milo beb, mane x nyer, die buat lawak muke x senyum pun, muke macam tengah memkirkan seiapakah bakal PM selepas Najib, adakah muhyidin yasin hatta Anuar Ibrahim, Tok guru nik aziz mahupon limkit siang, argh,,,,,

tengah2 dok bagi lectre tetibe je, aje die ad cakap U nie ad yang islam dan ade yang bukan islam,
hok islam 2 of course ar UIA dengan KUIS dan yang seangkatan denganya
lepas2 die tanyer abes kalau u yang x islam U ap plak??
aku tengok sume muke student berkerut2 seolah2 sedang meneran dalam toilet grr,,,
nasib baik aku rilek dan macho jew, dengan slow aku jawab kaf pa ya rha,,, hahahaha
naseb baik dr x dengar kalau dengar abez aku kene kondem, ad ar 2 k 4 orang yang dengar so mereka hanya mampu untuk ketawa kecil(macam mane ketawe secara kecil eak??),,

persoalanya apakah gelaran untuk U selain u islam????
hurm,,,
hermm,,,
hormm,,,


argh ape die???





hurm aku x jumpe ar dalam kamus minda aku nie,,,,



moral of the story: sayangilah ISLAM anda


seriyes aku nak tau sesangat nie

No comments:

Post a Comment