Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Sunday, March 6, 2011

si jahanam

assalammualaikum dan salam berblog,,,,

kali ini aku bukan nak mengarut x tentu pasal tapi kali nie aku nak bercerita pasal seorang pemimpin yang @#$!^, korang tau sape bapa permodenan turki??
x tau, bior betol, orang nie sangat fames sebab kecelakaan die terhadap islam
si pembelut Agama nie di beri nama mustaffa kamal artartuk laknanttulah!!!

korang tau x apasal kalau sebut nama die je mesti nak sambung gan laknattullah??
aku rase ar(theory aku) sebab dier ar yang menyebabkan kejatuhan empayar Khalifah di bawah naungan islam,
dengar citer mayat die nie bumi pon tok seh nah terima die mase die dah mati.
die nie ar yang menghalau khalifah dari kediamanya, kalau x silap sultan Abdul hamid name si khalifah 2(tapi aku x silap kali nie),,,

cube kau banyangkan sesuatu badan yang berkuasa yang memayungi banyak negara jatuh dengan kerje2 si antartuk nie, siot ar, banyak teori yang mengatakan si lahanat nie ajen CIA ar, pendukung freemason ar, sume yang negatif jew ar,,,

sebagai balasan setelah menggulingkan khalifah die nie di lantik sebagai PM o president turki, selepas die naik, macam2 bende yang die buat dalam usaha nak meminggirkan islam dari umat manusia, aku rase yang paling bangang ialah azan di tukar mengunakan bahasa turki, kan bangang namanyer, tulisan jawi di tukar menggunakan tulisan latin (roman ar,,) ish bongek

bagi die islam adalah penghalang untuk mencapai kejayaan, so macam2 die ubah itu x kene, ini x kene, so macam2 die ubah demm ar,,, hurm aku malas nak cakap banyak2 pasal die korang search ar sendiri kat google k, comfom bersepah pasal die, tapi ingat dunia barat dan turki mengganggap die nie orang yang berjasa pada dunia islam, walhal penghancur agama!!!!

tapi yang pelik ad pemimpin kite yang dok memberi penghormatan kat die nie, ape ke bendenyer nie, dah terang2 die nie pemusnah agama tapi dok nak puji2 bongek ar, macam x ad akal eak??

akhir ayat jangan terima sesuatu secara bulat2, tapi lonjung2 au hahaha,,,, 

No comments:

Post a Comment