Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, March 12, 2011

hari2 sabtuku,,,,,

assalammualikum,,,,

hah kali nie aku nak cerite pasal hari-hari sabtuku yang tettttttt,,,,
untuk pengetahuan korang, aku nie bdak berunifom, so hari sabtu memang x free, kene bayar sajam rm4.oo hahaha, so sape2 nak jumpe aku hari sabtu kne charge 4 riyal sajam hehehe(cari duit poket)

ok seperti biase setelah melaksanakan ap yang wajib rutin2 sabtu ku bermula,,,agh ngantok
ap aku merepek nie, sebenarnya aku nak kabo yang aku jumpe Tan sri KPN grrrr,,,
mengeletar lutut aku dok jumpe die padahal die cume jalan depan aku yang gagah bersenjata M16 jew, die x bawak ape2 senjata mesti die cuak gn aku time 2 hahahaha mane x nyer aku sandang M16,,,bukan pedang yang x tajam dok pengawai pakai hahaha


hah nie M16 yang aku gne,,,



giler punyer prepare, 3 minggu sebelum die datang dah training bagai nak rak,,
setiap sabtu dok men2 M16 hurm boring siot, len kali aku nak request gune RPG or stayer time amek kawalan kehormatan baru macho beb hahaha,,, x pon gne keris gn tombak baru nampak melayu siket,,,

sehari sebum KPN datang, dah rheasal giler gempak, kawad pakai bressband(alah ad iringan musik bukan live band macam dulu time Khaled nordin datang) pergh amareka giler majlis nie,,,,siot ar sape dalang sume nie, sume nak amareka, x gne btol ar grrr,,,,, nie mesti agenda freemason hahaha

hah macam nie ar geng2 aku tapi perut x buncit2 ar ...

bende yang best ialah bile Tan sri KPN datang, ujan turun, alhamdulillah makbul doa aku, x lah panas so plane B di gunakan, siot, ad plane B plak hrrrr, baru senag hati x ad perbarisan grrrr,,,,
nasib baik KPN sekejap je wt pemeriksaan, so dah abez lege siot, x ad bende nak kawal ag hahaha,,,
past habis ad plak makanan yang kene makan aduh memang dan ar macam nie, grrr jimat rm3.50 hari nie , buleh simpan wat kawen nanti hahaha,,,

argh aku dah letih nak beristirihat plak,,

p/s aku malas nak upload gambo, takut nanti identiti aku bocor kat IRIS hahaha (siot ar nie slah mr. A**m dok bagi cerite 2)

moral of the story jauhi dadah.....(ad kene mengene k??)

No comments:

Post a Comment