Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Wednesday, March 23, 2011

undang undang



undang2 tinggal undang hanya di atas kertas dan BENAK fikiran sahaja,,
mase 2 sebelum prk, aku tengok si pok guard bukan main lagi mengguatkuasakan undang2 ciptaan manusia yang kedunia belake,,,,,
kene pakai kad matrik sokmo time 2, siap amek name student yang x bawak kad matrik, tahan kenderaan yang x ad stiker, tegur rambut student ar,macam2 ag ar mende yang die nak tegur, tapi lepas 2 k 3 minggu hurm kembali suam,,,,

tapi an, lagi bagus kalau pok guard tegur budak yang bercouple berdating k, menegejek plajar yang  x pakai pakaian yang menutup aurat, menerajang pelajar yang memakai lagging, membakar moto pelajar yang membawa pasangan sebelum nikah,ish, kan bagus ap yang dikalaukan menjadi reality betol dop,,,, x ar sakit mate aku memandang semua nie

tapi aku sekarang pok guard tido jew hahahah, naik moto ronde2 buang minyak sikit, berbual dengan sape tah ishh,,,,,



tapi ar, aku rase hidup pok guard gan mok guard nie penuh dengan cacian kot, ye lah kalau dieorang melaksanakan undung2 yang admin sediakkan, hah macam2 ar carutan yang dieorang dapat, dari aku sek membawa k matrik dan u, situasi ini masih tidak berubah,,
hurm padahal mereka nie ar yang dok berjaga memastikan keselamatan kawasan yang di jage(masalah nye rjage k??) hahaha itu menjadipersoalanya


moral of the story jangan mencarut kat pok n mok guard

No comments:

Post a Comment