Assalammualaikum.....salam perkenalan, salam persaudaraan, salam ukhwah islamiah.

Saturday, March 26, 2011

"saya tak nak hot kat dunia sebab saye takot hot kat akhirat"

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani,,,
salam ukwah salam persaudaraan,,,

hah kalau korang bace tajuk entry kali nie mesti dah tau agaknyer ap yang akan kalian bace,,,(2 pon kalau nak berteka teki teka tekok ar,,)
ok, ceritanya bermula bergini, di saat suhu di Libry menjangkau 0 degree celcius (nampak beno nipunyer) tapi seriyus sejuk tahap gaban, x tau ar berape bacaan temperature time 2,kalau kat makmal ad termometer so boleh lah nak ukur grr,,,
mane x sejuk dah ar ujan, air cond plak kencang herrr,,,

dah2 jauh sangat aku melalut, so nak memanaskan badan ap g paham2 ar (hah ape korang pikir), i'am not smokker ok, so jalan2 lah kehulu kehilir,,, 2 masih ag x hilang, past 2 buni azan dari laptop aku, fuyoi hebat hahaha, so g ar musollah kat bawah, dengan hati yang  macm 2 ar,,,,

masuk2 je musollah ku tengok cme ad 2 orang je, tengah sembahyang berjamaah,tengah  dok sibuk2 lipat2 seluar, ku terpandang akan white board yang ter tulis "saya tak nak hot kat dunia sebab saye takot hot kat akhirat"
hurm aku wat2 x tau aje an, nak solat,,,
abis solat, aku terpandang akan qoute 2, kali nie aku tergelak kecil + insaf jugak ar, walaupun nampak macam simple tapi betol juga eak, tapi an, ape maksud hot kat dunia??
hok 2 kawe dok pahe ngapo??
ad sape nak oyak??

seriyes kalau yang tulis 2 perempuan aku nak cari siapa bapak die, sebab nak jadikan die isteri beb, bukan senag nak jumpe macam 2 an dalam zaman macam nie, tapi masalahnyer 2 kat musollah lelaki argh,,,,,
tension aku

x ap at least die ad wat tazkirah tanpa niat kot, pergh memang mantop ar, bak kate machorhancur perghh sentapp dewh!!!!

hurm, sampai kat sini ajalah warkah kali ini(macam surat menyurat plak)

akhir kata sanyangi diri anda, anda mampu mengubahnya (jangan nak dok sayang orang yang belum halal)

2 comments: